onsdag 1 oktober 2008

Mitt krig


Mitt lilla privata krig har startat!
I det ena lägret bor den matglade Lilian som bara älskar allt gott som finns. Goda viner och ostar, snacks och dylikt smaskens.I det andra lägret bor den Lilian som är fruktansvärt less på att bära runt på den Lilian som älskar allt gott!!!!Så nu är vi (Lilian och Lilian) på väg tillsammans mot ett mål som förhoppningsvis kan bli en soppa av kompromisser med ett lite lättare liv samt lite godsaker ibland.
Har genom mitt jobb kommit med i en studiecirkel på en av dom bantningsinstitutioner som finns i Umeå.

Vi har nu genomfört 4 veckor av dom sex månader som vi är inskrivna på, och jag måste säga att det går riktigt bra!Tänker inte älta bantning i bloggen dag ut och dag in, men just nu i dag så ville det bara komma ut ur mina tankar.

2 kommentarer:

Pernille sa...

Men? Jeg syns jo du er vakker som du er! Har ikke sett at du bærer på for mye! Men lykke til uansett:)

Og lykke til med overtalelsen ang nytt kamera:)

Fy søttan du skulle ha vært med meg på en trening og se så dyktig Lucky er blitt. Jeg er imponert over han. Og alle på klubben skryter av han! Sist trente vi "fri ved fot" og etter tre minutter, så gikk han som i en drøm! Det eneskte jeg gjorde var å ha godbiter i hånden og en pipeleke i lommen;)

Pernille sa...

Glemte helt å si at så flott bloggen ble no:) Grattis:)