fredag 6 februari 2009

Norske goe vitsa..

Har fått noen vitsa på meil.....
Flirte så gott så ä må bare sette dem ut på bloggen så mine norske venner
får en go latter en fredagskvell.....Husk att ä e ´nordlenning ä....

-En nordlening sto og urinerte i en hage på Oslos beste vestkant, da en meget pen frue passerte,:"det er det groveste jeg har sett",utbröt hun.
"Tusn takk, svarte han!", men ka du syns om längda?"

-Samtale fra livet i Kautokeino:
-Berit-Anna:Jeg så att han Johan Mikkel va hos dä i natt?
-Anna-Berit: Ja vi pulte og drakk kaffe!!
-Berit-Anna:Javel....Ka han ville?

-En neger sto å drakk cola, Og en Narvikväring kommenterte i de han passerte
:"-Jasså din sotkvesst, du står her og fyll på farge?"

-På Finnmarksvidda oppdaga samen en neger som satt på huk med skikkeli diare´
"ka fan" skreik samen! "smelta du?"
,
-Samtale mellan to kjekkaser i karasjok;
-"Ser du ho der borte? Dem kalle ho mygga!"
-"Kofför de´?"
- " Ho slutte ikke å suge för du klappe te ho..!"

-Brev fra homsefestivaln i Tromsö:-Kjäre mamma ä
har det kjempearti her,
-Har ikkje hatt ro i räva sia ä kom......

Takk Johannes....flirte så ä lå baklenges å skreik!!!!!!!



4 kommentarer:

Bente sa...

Ha, ha, humra godt av de der ;-)
Ha en fortsatt god helg ;-)
/Bente

Havfruen sa...

hoho..knallbra Lilian. hehe.. Bra du er litt norsk enda.
Og så lo jeg så godt av den siste kommentaren din inne hos meg vedr. fiskepuddingen. Hehe..ja så enkel er jeg når det gjelder middag. Men lager faktisk aldri noe ultrausunt. Er bare lite oppfinnsom. Imorgen blir det det forhåpentligvis god mat på firmafesten til Gubben.
Klem fra Mr. Major og Mossan

Anne-Berit sa...

Hahaha,elsker sånne vitsa,e jo nordlending,vet du.God helg!

Pernille sa...

Å herregud og halleluja på ein gång. Fy sørn så artige vitsa! No har jeg flirt så jeg datt av stolen. Ikke nok magemuskla til å holde meg oppe. hahahahahaha, typisk nordnorsk humor! Og typisk deg;)

Ha ei kjempegod helg:)