fredag 6 februari 2009

Vintern har kommit igen...



Projekt nr 2 igång! Yngsta dottern´s sovrum skall få ett mera vuxet utseende!
Hon är ju tonåring och tycker att rummet är för barnsligt!!
Återkommer med det färdiga resultatet!

Det har kommit mängder med snö sista dygnet! upp mot 40 cm på sina ställen!
Rocky o Lego såg ut som murvlar i snön, det är lös kallsnö så det gäller att hålla farten uppe så dom inte blir så kall. -12 grader i dag.

Dixon hittade färska älgspår och vart borta ett tag. Rocky den gamle vart ganska trött och kall, småttingarna fick vänta i bilen tills Dixon kom tillbakas.

5 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så dere har skråtak på soverommene dere også.Blir spennende å se såverommet når dere blir ferdig med det.
For noen fantastisk fine vinterbilder du har tatt,nydelig.
Kaldt her også nå,minus 15 i dag,men det har vært SOL!God helg til deg:o)

Bente sa...

Visst är det mysigt!!! :-) De ser ut att gilla snön lika mycket som Atlas o jag.
Trevlig helg/Bente

Havfruen sa...

Å det skal bli spennende og se det ferdige prosjektet.
utrolig flotte vinterbilder du har tatt. Her er det også kaldt i dag
-8 og vind. Det rusket godt i ansiktet når jeg var ute.
Nå har jeg vasket gulv..fytti katta. Det draes inn når man har hund ja..og hundehår for ikke å glemme de.. Skal snart lage middag..blir noe veldig enkelt..det skal jeg love deg.
Major ligger foran vedovnen..

Havfruen sa...

Robertson er god rødvin ja. Har slått meg på Ken Creek jeg. Finnes i 3-liter papp. 1 flaske vin er ikke hva det en gang var. hoho

Lykke til med oppussing, jeg er hjemme aleine ikveld og gidder ikke gjøre noe..fyrer og slapper av.

Havfruen sa...

Glemte og skrive at den maten hørtes fortreffelig ut. Den må prøves ut!! Vi hadde fiskepudding på brødskive idag..uhu..go fredagsmiddag ja..