torsdag 8 januari 2009

Heaven´s on fire..

Ja det var tänkt att min överskrift i dag skulle heta så!!
I morse var himlen orange,bedårande vacker syn i soluppgången! Det måste betyda väderomslag , för nu är klockan 12 och det snöar!
I bara pyjamasen (det var 13 minusgrader) och tofflor, med kameran i högsta hugg var jag nog en stor underhållning för mina grannar! Snopen vart jag då jag precis zoomat in härligheten i luften, fick meddelande på displayen....battery exausted.....Baskat också! Inn i full fart, vart är reservbatterierna? Ja vart tog dom vägen? Har inte hittat dom än!!
Så bilden i dag hämtade jag i arkivet från julhelgen.
Min lilla Lego har ju lite problem med kylan och krampar i tassarna när det är mer än -12 grader, så i dag fick han prova sina nya jättefina läderskor som han fått av HC. Nu är det framtassarna som det är jobbigast med, så matte tog på skor på bara framtassarna! (hi hi) Han såg ut som en liten boxare! Höga benlyft, graciöst som en arab klev han över köksgolvet på sin väg ut till hallen!
Ja ja, från början gick det halvdant tills han vant sig, men efter 50 meter åkte första skon av! Cirkus igen! Dixon tyckte det var enormt kul att leka med den tappade skon, som matte jagade...... med alla tre hundar runt benen...... och
JÄTTETRASSEL i tre koppel.....och
2 Skitpåsar i händerna och dubbla vantar på!!!
En alldeles helt vanlig promenad i vår vardag med andra ord!
Ha en god torsdag alla.


3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hehe,syns jeg ser deg på jakt etter en hundesko,og med alle hundene rundt.
Synd du ikke fikk tatt det bildet,det hadde sikkert blitt fint.Det var jo ikke noen dårlig erstatning du fant,dette bildet er jo også flott.Ha en fin dag!

Havfruen sa...

Du må ta med deg en til å fotografere DEG og hundene synes jeg.. Synd det med batteri da, når du hadde så fint motiv.Her bøtter regnet ned, så kamera må bare være inne. Men 3 hunder å holde styr på, sier sitt, hehe.. Pysj og tøfler i 13 minus?? hutre..Naboene må tro du er gal, men du kan jo bare si at du er en "blogger", det sier jo sitt. Var ute på gata i mellom regnskurene i dag jeg også og tok bilde av blankisen. ER en blogger..Vi blogges!! Ha god kveldsvakt på jobb, så håper jeg pc`problematikken er løst snart.
Skal på med brodder og regntøy, Major må få turen sin.

Havfruen sa...

Jaja...pc ikke ok enda skjønner jeg. Men stikker innom og ønsker deg en riktig god helg. Du skrev at blogg var et "kryddor". Ah..helt klart, jeg er hekta. Tenk å få venner rundt omkring du ikke har møtt men som du føler for? Noen bare treffer så bra, jeg digger din humoristiske tone og ler, herlig. "Kjærringa sklir av" skrev du..jaja..noen er sleipere enn andre.hehe... Håper pc`n lar seg fixe snart. HAr hatt min 1. uke som arbeidsledig. Gått veldig bra takket være Major. Gått turer og trena..Han var veldig urolig hjemme de første dagene. Nå har han skjønt at vi faktisk skal være hjemme. Kos deg i helga Lilian, med eller uten pc. Kom deg ut på tur og få masse frisk luft, det skal majorogmeg. Det er viktig ;-)