måndag 26 januari 2009

I brist på annat..

Det är så himla tråkigt väder! Grått grått och åter grått!!
I brist på fina vinterbilder, så får det bli
en uppdatering av handarbetet från jul och nyårshelgen.
Det var många dagar ledigt, men jag har även virkat och stickat en del i januari.
Petra den yngre dottern fick stå modell denna gången!

Hoppas att vi får tillbakas den nyare datan snart, blir tokig på denna gamla "härken" som har alldeles för liten skärm och behöver en halvtimmes uppstart!














9 kommentarer:

Havfruen sa...

Jøss så dyktig du er. Jeg også håper du får tilbake pc`din igjen, så du oftere er på blogg :-D
Her har vi hatt sol og nydelig vær i dag. Men litt kaldt..og kaldere skal det visst bli.
Major lever på fiskboller om dagen. Er "rar" i magen..

Anne-Berit sa...

Herlighet så driftig du har vært,der var det mange fine luer.
Jeg har i klepet i håndarbeid siden jul,har rett og slett ikke tid.
Ha en fin kveld!

Havfruen sa...

Hei igjen Lilian. Heimdal ja.. Vet godt hvor det er, det er på andre siden av byen i forhold til hvor jeg bor. Aure vet jeg godt av å. Søsteren min har hytte ikke langt fra Aure. Så du er på disse kanter av og til da ja... Ja dette med jobb er kjedlig. Med tanke på meg selv, går nå dagene. Men skulle gjerne hatt igjen jobben min. Ikke sikkert det skjer nei...

Havfruen sa...

Ligger noe til deg i bloggen min.

Bente sa...

Hejsan. Hittade hit via Majorogmeg. Vilka otroligt vackra foton du tagit, mysig blogg!
Ser i din profil att vi flyttade till Sverige samma år.....och forfarande norska båda två ;-)

Återkommer gärna hit!
Ha en bra kväll!/Bente

Havfruen sa...

Hei...det er liv i deg ja, så herlig. Ja bruk arbeidsdagen til å få blogget. Det er jo kjmepeviktig. Gleder meg til du får ny pc...sikkert litt startproblemer (kremt) det hører med. Ha en fin dag imorgen. Her går dagene unna med ..kaffe..tur med Major..Lage middag..vaske klær..ja slike huslige sysler som jeg ikke har likt..men plutselig setter pris på. Å ha noe å gjøre..d er viktig.

Norra Vildans sa...

Måste beundra dina mössor!

King sa...

Godkväll!

Tjusiga smulor!
Jag har provat att baka dina Dumlekakor, barnen tyckte att dom var toppen!
Du har fått en utmaning av mig!
Ha' det bra!
Birgitta

Anonym sa...

Men vad produktiv du är, jätte fina mössor, önskar jag hade ro att göra något sånt jag med.
Ha de bra