söndag 30 november 2008

Adventsöndag....

Som vanligt med regn o ruskväder! Det formligen bara öser ner och den vita snön har blivit ett slapsigt hav och på vägar och gångvägar HALKA!

Kunde i alla fall njuta av en jättefin uppvisning på gympahallen med HGF, Hörnefors gymnastikförenings årliga julshow.Knepigt ljus i hallen men fick några gryniga bilder på dottern "in action"


Hjälper små Emilpojkar på bom!
Temat var Astrid Lindgren figurer.


Högt hon flyger i ett "hopp med skruv"
"Prussiluskan" vaktar.


Ett ögonblick i en serie av snurrar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Huff det er kjedlig når regnet kommer og alt blir bare sørpe. Det blir det møkkete hunder av. Kanskje elghunden srar med seg mest møkk inn? Her er det fint vintervær, men fortsatt glatt. Merker jeg går og banner nesten hele tida, er så redd for å falle. Hehe..kjærring blitt. Har ikke funnet meg gode brodder heller, det skal jeg kjøpe meg. Jeg har også plassert nisse i trappa etter jeg så bilde på bloggen din. Hermettergås!! Det er den Major bare MÅ borti og rive ned HVER gang han passerer!! Tror jeg skal bli skapsvenske og pynte mere til jul nå i adventstiden!! Kos deg!

Anne-Berit sa...

Artige bilder,så sprek datter du har.Kjekt at ungene har sunne interresser.
Ha en fin kveld!

Pernille sa...

Men så himla dyktig hun er. Dæsken kanskje du og jeg skulle ha prøvd på det samme;)?
Hi hi, vi tar det etter jul så vi ikke må feire julen med lårhalsbrudd og hjernerystelse. Hi hi hi

Lena sa...

Hallå där
Men så dom flyger och far, vilka ungar, härligt. Å så fina killarna ska bli nu när dom är nybadade. Fast Rocky ser måttligt road ut. Tycker inte du ska banta mer nu då försvinner du ju. Ha en toppenvecka.
//Bensbykramar

Lena sa...

Hallå där
Men så dom flyger och far, vilka ungar, härligt. Å så fina killarna ska bli nu när dom är nybadade. Fast Rocky ser måttligt road ut. Tycker inte du ska banta mer nu då försvinner du ju. Ha en toppenvecka.
//Bensbykramar