fredag 7 november 2008

Fredag kväll.....

Och här sitter jag framför datorn!!!!
Ja, och jag njuter!!
Har haft en jättetrevlig dag. Vi har ledigt från jobbet så Husse i huset hade bokat jakt i dag och matte hade bokat en egen dag då "jag gör som jag vill dag". Skall inrömma att jag inte har hunnit riktigt allt som jag ville, men ändå en toppendag.
Tog en riktigt lång och härlig promenad med Rocky o Lego på förmiddagen, Åkte till Ume´och gjorde "stan" sedan. Ja,ja, det var så länge sen jag var på shopping, så jag har glömt hur man gör, men det vart iallafall en ny mascara och en farsdagstårta! För enkelhetens skull så köpte jag lunch på hemvägen! Ja just det, jag köpte lite "grejs" för att göra julkort!
Nu har jag i alla fall provat, och mina två första alster tänker jag visa er, varsågoda:


Å så har jag detta dilemma med månen!!!!
Den rackarn vill inte fotograferas!
Vacker nå´ så in i norden, men alldeles omöjlig att få "bra" på bild.
Här kommer två exempel på hur det ser ut i kameran när man provar mörkerfoto utan "dyr" utrustning.

Ha en riktigt trevlig helg alla!
//Lilian

4 kommentarer:

Elin G P sa...

Heisann =) Såå koselig å få en hilsen fra deg på min blogg =) Det gledet meg veldig.. Du har en koselig blogg du her.Det er så artig med blogger,mange flotte blogger som blir laget.Jeg kommer til å stikke innom deg fremover =)
Ha en fin fredagskveld,hilsen Elin P

Anne-Berit sa...

Ja den månen,ikke like greit å få fine bilder av den,det har jeg også ærfart.
Kortene du har laget er kjempefine,blir nok glade de som får dem.Ekstra stas med sånt som er hjemmelaget.
Ha en fin helg,og kos deg masse!Klem!

Anonym sa...

Hallais systeryster.. :oP ohh vilken shopping du har gjort da.. slått på stortromma igjen.. hi hi.. ;0) e nu hos pappsen i helga, det blir nok pakka å kake i mårra ska du se.. de har nu masse arb.folk boanes her nu så... søndag regna æ med det e farsdagsmiddaga her.. :oS snart bynn nu julebordan før de å, å tenk de har faktiskt ikke julebord helga før julaften.. æ vart imponert over at de tar sæ litt fritt de å før selve julfeiringa.. :0) kos dåkker i helga vi høres.. klem klem fra søster, pappa o Gerd.. :0)

Pernille sa...

Hemmeligheten med månen;) Vil du vite det? Hi hi hi, og så snakker vi heller om julkortene. De er jo virkelig vakker og du er jo rene kunstneren. Og de har jeg vært så heldig å fått av tidligere. Vil du ha meg på julekort-kurs? Hi hi.

Måtte være deilig med en dag du kunne gjøre som du ville. Å det ønsker jeg meg i julegave. bare en dag for meg! ææææ, ja og Lucky da:)
Skal slutte å pine deg no. Hemmeligheten bake månebilde er å ta bildet rett før det blir helt mørkt. I "blåtimen" som vi haller det her nord:) Om du skal ta bilde når det er helt mørkt, så må du ha stativ! For lukkertiden blir lang og du klarer ikke å holde kameraet 100% i ro hele tiden.

Ha ei koselig helg:) Puss og kram tol dere alle:)