måndag 3 november 2008

Vinterhelg


Då så, var man tillbaka efter en ljuvligt skön helg i stugan!
Fick en försmak av vinter, ett fint snötäcke hade bäddat in hela fjällvärldenoch jättefint väder hade vi också.
Bjuder på några bilder från vinterhelgen.

King of the Hill - Rocky- spanar in brudarna 300 meter längre ner i dalen.

Morgondimma.... det lättade utefter dagen och vart soligt och fint.

Kolla in solen i trädtopparna.....

Vinterbilder tagna av Petra

Kvällsmys...


Gårdshunds-spring...


3 kommentarer:

Pernille sa...

Så flott bilde av deg, Lilian! Tenker meg at du sitter godt på minnekort skal jeg si deg:) Men godt å se bilde på deg her inne:)Så fin du er på håret. Skikkelig fint og tøft! Har bestilt meg time til frisøren no. Kunne trenge det ja. Hi hi.

Og så deilig det var å titte inn på bloggen din og det første jeg ser er "The King of the World" Rocky! Åååååå gu han er så vakker at det er sinnsykt! Og det gemyttet. Å jeg bare er helt fasinert av han!

Så nydelige bilder fra fjellet. Du/dere er kjempeflink til å fotografere. Kjenner fjellstemningen i gjennom hele bloggen. Og Petra sine bilder er bare himmelsk!

Så godt at julemiddagene er i boks. Tenkte på deg her om dagen da jeg så pinnekjøttet;)

Ja vi nissegale. Hi hi, hva skal jeg si. Jo visst må man være forberedt! Jeg kjøpte en gammel nisse på Qxl her for et par uker sien. Kjekt med gjenbruk ja. Hi hi, gubben trodde jeg var gal da han så prisen;) Hi hi hi, jeg bare måtte ha den! Og en slik vinterby må jo være toppers. Er sikker på at den er kjempefin. Gleder meg til å se bilder av den.

Forresten så må jeg fortelle at Lucky vant kappløpet i kveld på klubben. Han slo en wippet (som kom på andreplass) med 12/100 sek. Ja han er rask den gutten. Hi hi.

No må jeg trene med target-sticken. Bye bye:)

Anne-Berit sa...

No våknet nok Pernille ja,når hun fikk se bilde av både Rocky og snø,hehe.
Nydelige bilder alle sammen,med flott natur,og skjønne hunder.
Ha en fin kveld!

Pernille sa...

Så nyyyyyydelig bloggbilde du har fått! Blir neste grønn av misunnelse;)

Neste gang jeg er i Bodø så skal jeg ta et bilde av Rønnvikfjellet til deg. På toppen av det har jeg sittet å malt akvarell. Hi hi. Tenk at du bodde nefor det da. Det var i 1984 tror jeg. Gikk på tegning/form/farge der. Har hatt mye skøy der. Hi hi.