tisdag 25 november 2008

Utfordring (utmaning på svenska)

Har fått en utmaning av Pernille , lite om vad jag tycker om saker och ting.

5 saker som jag gillar:
Familjen/hundarna
Stugan i fjällen
Svamplockning
Snus
Mitt hem

5 saker som jag ogillar:
Tandläkarbesök
Orättvisor
Räkningar
Stress
Skitsnack

5 artister/musik jag gillar:
Har inga favoriter! Jag lyssnar på radio hela dagarna
och där är det gott och blandat, det passar mig bäst!
Är hopplöst sämst på att komma ihåg artisters namn och deras låtar,
men håller med Pernille om att Bon Jovi inte är så tokigt! Fast inte
hela tiden!



4 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Artig å lære mer om deg,har nettopp svart på samme utfordringen.Koselige bilder.
Ha en fin dag!

Pernille sa...

Hi hi, så deilig at du liker Bon Jovi da:)) Å det varmer et gammelt hjerte:)

Så skøy at du tok utfordringen. Tusen takk! Kjempeskøy å lese om deg. Jeg vet jo en del om deg. Men det var faktis et par punkter her jeg ikke visste;)

PS: Vi har stadig familieråd. Hi hi. Vi ringer en kveld.

Pernille sa...

Glemte å si at du hadde med kjempeflotte bilder. Og så av favoritten min, Rocky-gullet:) Dixon er fin han og. Men du vet no meg og Rocky:) Flott landskap/solbilde. Du er en racer på foto:)

Pernille sa...

Reperasjonen koster nok mer enn et nytt kamera:( Og ønskelista mi er full av utstyr til speilrefleksen;)

Ja vi har masse snø. Det com ca 40 cm i går. Hærligt:) Lucky bare elsker det. I går hadde vi brytekamp i snøen og han var ellevill. Så på treninga på klubben ble det masse lek i snøen. Vi rulla rund mens jeg kastet snø over han. Hi hi. Hvem som så mest ut som en snømann av meg og han vet jeg ikke. Men morro var det:)