fredag 28 november 2008

fin tur idag!

Inte bara jag har brått å pynta till jul! I dag på våran tur mötte vi flera ekorrar som hade bråttom, hujedamej! En liten dam höll på i en fågelholk i flera minuter, hon skall nog fira jul där tror jag!
Jag och grabbarna hade bestämt oss för att hitta "spirorna" som växer upp likt svampar utefter vår kust, och vi irrade på ett lite tag men till slut...
kom vi fram till den som troligen är närmast hem! Nu fattas nog bara "propellerna", så ser det ut som riktiga vindsnurror!


Så till Pernille! Här har du gardinerna!



Sovrummet! Vardagsrummet! (stua)

Ett lite tomtekollage i trappan!

Bild från rummet och våran "sideboard"


Min älskade "funderartomte" som alltid ligger i köksfönstret!

Och så två tomtepojkar som arbetar med julklappar! dom har jag producerat själv!

Jag bara älskar motivet i min köksgardin =)

3 kommentarer:

Pernille sa...

Men du verden så koselig det var her da. Skjønner du har rukket mye på fridagen din. Nydelige bilder fra turen. Og det ekornet var jo bare så hærlig!

Men har du pynta til jul allerede? Gu som jeg misunner deg! Her kommer ikke nissene fram før en uke før julaften:(

Nydelige gardiner. Du kan bare godt ta dem ned å sende dem sammens med det paret med julklapper og nissen i kjøkkenvinduet. Du har da adressen! Hahahahaha

Kjempekoselig hjul hos deg. No må jeg stryke gardiner:(

Ha ei kjempekos adventshelg:)

PS: Vi må ha nye familieråder i helga.

Puss og kram til dere alle:)

Lilian m/flock sa...

Jomenvisst förstår du Pernille ,i sverige pynter vi förste advents helga! Det var en av di ting jeg hadde vanskeli og förstå når jeg flytta hit, men med åran så har jeg tatt til meg traditionen det var ganske lett! =)
Trur ikke du får mine nisser! Jeg har ikke like mange som du!

Anne-Berit sa...

Oi,dette innlegget har jeg ikke fått med meg,så koselig du har det,nå fikk jeg helt julefølelse her.Nydelige gardiner,spesielt kjøkkengardinene,nydelig julemotiv på dem...