måndag 8 december 2008

Bilder som inte har nån sammanhäng..

Helt osammanhängande bildserie i dag! Men allt har sin förklaring!
Var tvungen skratta högt åt mina egna funderingar på promenaden i dag!
Vi är allt "crazy people" vi hundfolk! Kunde ställt upp i "vet T-shirt" konkurranse när som helst, dyblöt i svett när jag kom hem, orsak: finfin ishalka med tillhörande pudersnö ovanpå! Då kom dessa otroligt roliga funderingar: Jag behöver två extra armar, ett par x-tra ögon i nacken och till sist en x-tra lång fot der bak som kan parera eventuella "slides" på ishalkan, det ser väl bra ut? Jaja, över till helgens händelser!
Shoppinglördag.
Fick faktiskt köpt en hel del julklappar, och var bara tvungen köpa denna söta julstjärna på fot! Den lyser så vackert i köksfönstret.

Vi hann baka en dubbelsats saffrans-skorpor, ett måste till glöggen!

Mina hjältar i dag , mina dyrköpta vinterskor med innbygd dubb!

Och så alla mina hundvänner:
Jag vill dela ut en egen Award

Denna ger jag till ALLA mina bloggande hundvänner
Känner inte så många än då jag är ny i bloggvärlden, men en handfull i alla fall.
Till Pernille
Major og meg
Anne Berit
Lena

Rippåsens King
Norra vildand

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå tusen takk. Ja vi hundefolk fortjener litt utmerkelser her vi går og går og går på blankis og alt annet vi har av vær!! Men vi digger det! Skoene dine så jo knall ut da. Har hatt noe lignende, men mistet piggene under den ene skoa på tur, de begynte å bli slitt.
Kjempefin stjerne, veldig koselig lys.
Major er jo med meg på jobb, har akkurat vært ute og luftet ham. Godt med en tur i lunsjen. Skal jobbe ut neste uke...

Pernille sa...

Ååååååå, men så snill du er! Tusen tusen takk, min venn:) Dette er en award som kommer til å henge høyt for meg!:) Så flink du er som har laget den selv! Nydelig er den!

Hi hi hi, jeg må le litt til tankene dine om ekstra armer, ører og ben. Det hadde vi kanskje trengt alle sammen, men jeg syns jeg ser deg der på glattisen. Hi hi hi:) Men der er vi i samme båt vi hundeeiere:) Og jeg sier som MajorogMeg: Vi digger det!

Her hos oss er det ikke så mye speilholke, men en kan føle seg ute på glattisen til tid og stunder alikevel;)

Så flott stjerne du har kjøpt! Den passer jo perfekt der i vinduet ditt. Så da skal dere vel sitte der å kose dere med safranbakelsen og gløggen. Sukk sukk. Den smaker sikkert nydeligt!

Grattis med nye sko også. De ser bare toppers ut!

I kveld er det trening igjen og da blir det bare leke og kontakt-trening. Sist var han kjempeflink og fant ut at matte var mye mere spennende enn de andre hundene, og det er jo toppers:)

no skal vi ut i hagen å leke i snøen. Det er balsam som på sjele for meg. Og Lucky syns det er topp:)

Ha det fint min venn og kos deg masse!

Klems til farmor fra Lucky-gutten:)

Klemsiklems Pernille:)

Anne-Berit sa...

Så nydelig award du har laget,tusen,tusen takk,du er sååå snill altså.Egen award for oss hundefolk,stilig!!!
Den julestjerna di på fot,var kjempefin,har ikke sett sånne før.
Kjempeskummelt med holke under nysnø,har blitt mange beinbrudd på sånt føre,så det er best å være forsiktig,skoene dine så ut til å være bra.
Håper du holder deg på føttene.
Ha en flott dag!

Anne-Berit sa...

Det er to ting til deg inne hos meg.Ha en fin kveld!

Pernille sa...

En liten utfordring til deg inne hos meg:)

Anne-Berit sa...

Hei,hei,det er noe til deg på bloggen min,bare kom å hente.