fredag 5 december 2008

Ledig dag..

Äntligen ser det ut som att det skall bli bättre väder!
Det har nu regnat i ett par dagar, men nu syns små gluggar i molnen.
Hade en trevlig förmiddagspromenad, jag, gubben och flocken.
Vi åkte ut till ingenmansland så killarna skulle få "sträcka" ut og ränna av sig lite uppdämd energi från denna blöta veckan. Nu har vi ett par minusgrader och toppenväder! Ännu mera toppen: Jag har fått min första AWARD! Den kom från Pernille, tusen tack för denna fina award! Vet att du fått den av många och det förtjänar du, du är en toppen tjej =)

Dom tunga molnen lättar!

Lego håller koll på vart Dixon är!

Men kom nu då!



Min första Award! är otroligt glad för denna!

The blog invests and believes the PROXIMITY - nearnessin space, time and realationship! These blogs are exceedingly charming.These kind bloggers aim to find and be friends.They are not interested in prices or self-aggrandizement.Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,even more friendship are propagated.Please give more attention to these writers!Deliver this award to eight bloggers who must choose eightmore and include this cleverly written text into the body of their awards!
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet irom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jag vill själv ge bort denna till följande venner:
Pernille självklart,
Lena
Sandra
Anne-Berit (av meg og =))
Elins gleder
MajorogMeg

Hoppas det funkar med länkarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk Lilian. Kjempeherlig. Jeg skal også gi awarder videre, men vet ikke hvordan jeg gjør det med linkene. Må få gubben til å hjelpe meg. Men tusen takk nok en gang, dette er arti :-) Fint å se at været har endret seg til dere. Her er det fortsatt kaldt vintervær, egentlig kjempefint. Har vært ute med Major nå, han koser seg. Det gjør jeg å, så lenge vi ikke møter mange andre hunder. Usj..det skal ikke være sånn. Kos deg!! Klem fra meg!

Anne-Berit sa...

Tusen hjertelig takk,så snilt av deg dette var.Jeg blir like glad jeg selv om jeg har fått den før,du skal ikke tro annet.Hundene dine er så herlige,kunne ikke tenkt meg et liv uten hund,tror det hadde blitt temmelig meningsløst.Ha ei riktig fin helg,klem fra meg!

Anonym sa...

Ligger noe til deg på bloggen min :-)

Anonym sa...

Hvordan gikk juleshoppingen i dag? Fikk du unna noen julegaver? Jeg må komme igang snart jeg også...til uka sikkert.. HA en fin lørdagskveld

Lena sa...

Tack snälla för awarden. Blir så stolt och glad. Nu är jag så novis på det här med bloggande så jag får inte upp den, vet nog inte riktigt hur man gör men det är skit samma. Viktigaste var ju att jag fick den. Ska fråga ungarna, dom vet säkert hur man gör. Skickar såklart den tillbaka till dig. Ha en härlig söndag.
STOR kram från Bensbyn

Pernille sa...

Ååååå tusen tusen hjertelig takk, Lilian! Så snill du er:) Ekstra stas å få den fra deg:)

Klemsiklems:)

PS: Nydelige bilder av snuskene mine:)