tisdag 2 december 2008

I am soooo crazy...

Då mitt i julbestyret går kärringa stärkt in för att lära sig virka!
Fattade det ganska direkt och det va jättekul! Så fort jag sätter mig ner en stund så åker virkningen fram! Resultaten så här långt kan ni skåda nedan, dottera har ställt upp som huvudmodell! Vet inte vad"masktypen" heter men det går fort och är roligt. Använder virknål nr 4, och virkar med garnrester som jag fått,
och sånt som legat "på lut".
Lägger in recept på kakorna i en gadget längst ner på sidan!





















7 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss hvor dyktig du er da??? Kan overhode ikke noe slikt jeg. Puh..nå ble jeg nesten misunnelig. Jeg burde ikke bare gått på hundekurs til deg..men strikkekurs å? Vi har hat nedbemanning på jobben, så i går fikk jeg oppsigelse. Urgh.. Har vært en tøff tid med usikkerhet i økonomen, så jeg er faktisk litt lettet over å få en avklaring. MEN nå får jeg masse tid en periode til å trenen hund...og kanskje prøve litt håndarbeid også?

Anonym sa...

Du har hekla? ikke strikka...ser jeg nå..

Anonym sa...

Tusen takk for råd Lilian. Jeg skla huske dette med pusten. Jeg vet jo at hunder får med seg alt. Og det er så fort å glemme. JA jeg får finne fram "gaule" i meg.
Godt med stor unger? Ja du må ikke snakke...det er herlig. Dattra mi er 23 nå på søndag, sønnen 20. Herlig. Ikke er jeg stygg-gammel selv heller?? "Bare" 46? Det er jo ikke gammelt?? Føles ikke slik iallfall.

Pernille sa...

Men så kreativ du er! Nydelige heklaluer! Det du hekler heter staver på Norsk. Titta litt ekstra og på enkelte kan det se ut som halvstaver, men det vet jeg ikke sikkert før jeg ser luene "live" Men staver er det i vert fall;)

No må jeg stupe lenger ned på bloggen din og titte på oppskriftene:)

Klemsiklems:)

PS: Jeg holder på med å hekle babysokker i fastmansker. Og ingen oppskrift. Hi hi hi, lurer på hvordan det skal gå;)

Anne-Berit sa...

Skal si du har fått fart på heklekroken.Kjempeflotte luer alle sammen.Ha en fin onsdag:)

King sa...

Hej!
Mössorna ser jätte snygga ut! Granbilden är nog sju år gammal tror jag. Vet inte om vi ska våga oss på en riktig gran i år, vem vet vad King hittar på?
Förra året välte min svåger granen på juldagen så alla kulor gick sönder....det var bara till att handla nya, bra att det är rea på pyntet efter jul!
Ha' det bra!!!
Birgitta

Pernille sa...

Heisan:)

Det ligger en liten Award til deg inne hos meg for jeg liker bloggen din så godt:)

Klems Pernille:)