lördag 20 december 2008

Tack Pernille..

För den jättefina awarden!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Den har du fortjent!! Nå skal jeg oppdatere bloggen min. Ble ikke noe igår, var helt utmatta etter siste dag på jobb!

Anne-Berit sa...

Gratulerer med flott award,kjempesøt var den.God helg!

Anonym sa...

Jodå jag hittade in till din blogg och hemsidan. Jag har som du kanske såg bytt ut min dagbok på hemsidan mot en blogg också. Nya bilder osv kommer att finnas på Anjas hemsida men bloggar gör jag på http://ilillaoanja.bloggagratis.se
God Jul så "ses" vi på bloggen.

Anonym sa...

Hei igjen. Jeg ler av kommentarene dine i bloggen min. Ja, veldig synd på Major :-D Turen gikk bra ikveld på grunn av brodder. Møtte en puddel på samme fortau, jaggu satt Major da også, enda passeringen var så nærme. ÅÅÅ, da blir jeg så kryyy. Kos deg med rødvin, det blir nsart her også. Dixon har fått "brukt" seg i dag han da, herlig!!

Pernille sa...

Du har så ærlig fortjent den du snuppa;)

Jo du må bare komme å spise rundstykker. Du skal få det du vil ha på og så mange du vil. Om du gir meg et hint kvelden i forveien, så skal du få nybakte rundstykker til kaffen. Det lover jeg:)
Gleder meg til vi treffes:)

Ha en fin lørdag der borte og gi min favoritt blandt alle hunder i verden (Rocky) en stor klem fra meg. Lego og Dixon får også selvsagt en klem:)

Klemsiklems:)