tisdag 9 december 2008

Ännu fler utmärkelser och frågor..


Å det är så kul när man får dessa otroligt söta bilder och värmande ord från vänner man aldrig mött! Har då lite besvärligt med att vidaresända då jag inte har så himla många kontakter, men jag får nöta på dom jag tror tycker detta är kul och hoppas ni inte blir utråkade! Tack Anne-Berit för denna jättesöta bild och dom värmande orden!

Så över till utmaningen, denna kom i norsk version, så jag svarar på norska!

Reglene som følger med, er slik at en skal gi den videre til 5 nye, som igjen skal gi den videre til 5 andre. Du skal linke til den du har fått den fra, link også til de du gir den til. Gi også beskjed til de som får denne utmerkingen. Skriv også 5 ting du er avhengig av.
Utmerkelsen fölger med til di som tar utfordringen selvsagt!

Denne fikk jeg av Anne-Berit
Fem ting som jeg er avhengig av:
Skogen og havet
Lönninga
Min familie
Håndarbeid
God mat

Sender den videre til:
Pernille,

Major og Meg

Sandra

Elins gleder

Hundegal (du behöver ikke svare da=))
Ja så lang vart min liste!!

3 kommentarer:

Pernille sa...

Hi hi hi, jeg tar utfordringen jeg. Den kan da ikke være så vanskelig:) Skal prøve å få tat den i morgen:)

Ja det er enklere å gi utfordringer til de som har lyst istedenfor å prøve å finne noen som ikke allerede er utfordret;)

Ha en toppen kveld/natt der borte:)

Pernille sa...

Var awarden også til oss på lista eller misforsto jeg?;)

Anonym sa...

Denne tar jeg i kveld. Takk Takk. Er på jobb nå, skal jobbe ut neste uke, så blir det slutt...